ojdå

ja men rackarns jag skulle ju blogga. Egentligen är ju inte klockan så sent så jag skulle ju hinna men jag är så sjukt sugen på att sova. Blir nästan lite upphetsad när jag tänker på... och det är ju inge bra för då blir man pigg. Bäst att inte tänka.....

Idag har jag jobbelurat. Henke was the man som vanligt.
Sen har jag cyklat hem i 1 decimeter nysnö på enbart femmans växel.

Pyran har varit och lekt idag så fick mysa lite med henne. Fast Farbror CC blir en smula orolig när hon tar mina guitar hero pinnar och viftar med brevid min stora fina tv...
Imorn blir det lilla livet för övrigt 1 år så då blire kalas! 

Lekt lite spelkväll har jag också. Persson och Klist va och spelade spel med mig. Blev lite nyinköpt COD4: MW. insåg att jag hade redan haft och sålt det eftersom jag inte gillade det. bra minne så jag köpte det tydligen igen. Va lite roligare den här gången men njae..
Sen lite sedvanligt GT5 också och Persson klev in från ingenstans och kickade både mig och klist. Inte okejt men men

Lämnade in min lilla kamera på lagning också hos mannen med skägget. Stackarn har fått döda pixlar på displayen och såg alldeles ledsen ut. Inte mannen med skägget utan min kamera alltså


Kommentarer
Postat av: A-palle

Haha, och det här var alltså det seriösa inlägget som vi alla har väntat på!? :D

2009-01-20 @ 19:51:51
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Rickard

Worth waiting for dude! Du kan vara mannen med skägget. =)

2009-01-20 @ 20:15:58
Postat av: ql_as

Mannen med skägget hade han klänning med annars får han inte ha mössa enligt koranen, lr något sådant. vet inte riktigt hur det var men bethner snackade om något sånt.

2009-01-21 @ 09:06:09
URL: http://qlas.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0