Framtidsmuseet

Mr Totte är barnvakt. Då passar CC på att följa med herrarna på Framtidsmuseet, Hade inte varit där på många år, antaligen nån gång med skolan man va där sist.

Totte testar sin reaktion. Ingen Superman men kanske Wonder Women?




Min kamera är tyvärr borta och mobilens kamera är riktigt dålig så det va den bilden jag kunde bjuda på..




Backade även delikata muffins på kvällen!!  På tal om det så undrar jag varför muffins inte finns med på T9. Är det för att det börjar med muff? 

Iaf såhär ser DumleMuffins ut



Såhär ser PollyMuffins ut



Såhär såg det ut innan ugnen fick säga sitt





Dom va goda kan ja lova!!!

Kommentarer
Postat av: "Wonder woman"

varför finns inte apelsin med i T9?



Men muffinsarna ägde

2009-07-25 @ 17:50:35
Postat av: tsl

min telefon kan stava muffins, fick lov att testa!

2009-07-27 @ 12:02:56
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: elin

mums!!

2009-08-14 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0