Chip och välkommen till hajk

Ja rubriken har ju ingenting att göra med inlägget men det är ju sånt som händer.Visst?

Vad gör jag en kväll som den här då? 

Jo jag sitter och pratar för mig själv samtidigt som jag spelar Resident Evil 5. Ser och låter nog rätt roligt kan jag tro. Rätt många intressanta saker berättar vi ju för varandra fröken Sheva och jag iaf! Hon är dock mer lyssnare och jag prataren...



Maria är hemma igen så nu kan jag tvinga henne att åka longboard med mig! Yeah!


Stabilt?


Kommentarer
Postat av: A-palle

Jag ska fan tvinga dej att köpa en riktig bräda!

2009-06-04 @ 15:26:53
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: CC

jag vill först att du ska berätta varför en longboard är en sån hemsk mardröm för dig

2009-06-04 @ 18:37:24
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Rickard

Därför att longboards är för samma barn som åker den korta bussen till skolan. Man åker skate- och inte longboard ffs!

2009-06-05 @ 12:19:32
Postat av: Totte

Måste faktiskt stå upp för dig CC, visst det är inte en skateboard. Men det påminner väldigt mycket om oldschool skateboards som de hade förr i tiden, före vår tid.



Stå på dig!

2009-06-06 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0