Vad menar dom nu?

Haha, jag höll på att skratta mig fördärvad när jag på lunchen bläddrade i min nyinköpta Kalle Pocket.

Hur tänkte dom att små barn ska förstå? 

Eller är det bara jag som är lågutbildad och kanske en smula efter?

Skönt att se att vi börjar använda lite härliga ord igen!

Nu ska jag göra som Rickard och inmundiga lite vätska (antagligen saft som smakar päron) och sen läsa en god bok innan j to the b to the lund kommer och kastar grus i ögat på mig..









Sen provade jag den här också.



Sommarsmak: Njae   Sverige smak: Njae

Konstgjord smak och en smula choklad: Jovars

Kommentarer
Postat av: Totte

Är du säker att du inte har kommit över en norsk kalle??



Håller med dig om Sommar Marabou, inget vidare.



Leka imorgon?

2009-06-12 @ 23:23:10
Postat av: Rickard

Vad fan stod det i Kalle egentligen? Obegripligt. Själv inmundigar jag Coca-Cola just nu och väntar på Stanley Cup-finalen :D.

2009-06-13 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0