Prylfrö!


Afro Samurai, har skrattat åt namnet och undrat vad det är egentligen. Fopps kikade på det och blev lite nyfiken. han hittade på mer och visade mig, jag blev nyfiken! Det verkade skjigt som jag vet inte vad. Men ojsan småjsan så hade jag visst råkat köpa det idag då eftersom realsen var lite såhär härligt nära löning så man har för mycket pengar kvar.
Har provat det i typ 30 minuter nu och rackarns roligt det är! Sjukt nice med svart/vita sekvenser och enbart blodet i klarrött!! Oj oj oj  säger jag bara.  Riktigt härligt soundtrack av RZA också!!!

Såhär ser härligheten ut (spelet alltså) och finns att köpa på din lokala Game affär (Kupolen), brevid Tiimari. Inte den andra affären. Lila/rosa skylt ska det va. Jajjemän


 

Har varit sjukt nice Afro Samurai på jobbet också! Jag bjussar på en inte alltför smickrande bild!
Visst är jag lik?



Sen blev det köp av Burnout Paradise också för framsidan är enligt mig ett av dom absolut snyggaste omslagen som gjorts till ett spel!



Satt lite lugnt på lunchen idag och kollade på lite roliga saker på mobilen via Planet 3.  Halkade in på nån topplista på ringsignaler och fick se den där jämrans Tingaling lr tingeling lr vad den heter som alla tjatar om. 
Den kan jag säkert få provlyssna på men FAN OM JAG INTE LYCKADES KÖPA DEN FÖR TRETTIO KRONOR!!!
Jag hoppas verkligen den är värd det. Har inte lyssnat på den än men det blir säkert bra. Det drabbar ingen fattig eller hur är det man säger. Har för övrigt tappat allt jag hållt i idag på jobbet. Tro väll snart jag tappar mig själv om jag inte håller i mig.

Sen har en kändig varit på mitt jobb också! Då snackar vi inte om Henke utan om en tvspels karaktär!!! Två stycken till och med.
Det är ju Naruto med kompis!!!

Och självklart har dom den goda smaken att handla hos oss på Game. Det är RESPEKT!

Orginalet?


Kopian?



Kommentarer
Postat av: A-palle

hahahaha, du opassar i afrosamurai-grej på skallen :D

2009-03-28 @ 05:44:26
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Rickard

Haaaa-ya CC-san. Hade jag sett dom där som är utklädda hade jag bara trott att dom var cp/emos och inte fattat grejen. Vad fan är Naruto?

2009-03-28 @ 13:50:54
Postat av: Jenny

Bandana is the shit, det borde du alltid ha :D

2009-03-28 @ 15:13:04
Postat av: CC

haha, jag är sjukt bra afro samuari!



Naruto är nå mangaspel. Inte vet jag jag säljer bara skiten? :D

2009-03-29 @ 00:00:56
Postat av: A-palle

Jag är en 23 årig kille som inte bloggar om mode, shopping och skor. Men tyck inte sämre om mig för det läs min blogg och ha det trevligt

2009-03-29 @ 18:33:05
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0