Rubriken Rubrik

Idag har jag:

*Mått dåligt på jobbet.
*Cyklat i sån där snö som immar igen glasögonen på ett sjukt effektivt sätt
*Bloggat TVÅ gånger
*Ätit typ en hel gryta kyckling all by my self
*Läst Egoinas blogg och skrattat åt hennes roliga saker
*Låst in mig i soprummet på jobbet

Än en gång har jag inte kunnat lägga upp bilder på min longboard. Jag blir lite ledsen av det för jag gillar att visa saker jag köpt!

Men alltså jag är rätt nöjd ändå. Tro inte annat, Jag ska berätta närmare så småning om.

Har ni märkt att dom flesta blogginlägg jag skrivit på senaste tiden är att jag ska blogga om saker men aldrig gör det?

Falsk förhoppning kallas det tror ju jag det.


Hade jag kunnat lägga in bilder hade jag lagt upp en bild på En 1,5 liters Pärondryck, en Dr Pepper, en Cola Cola och min Batman mugg med vatten, allt detta har jag druckit sen jag kom hem. Hittillis har jag inte gått på toa. Är det något fel på mig?
Det måste ju vara något fel eftersom jag skriver om att jag inte gått på toa i bloggen! haha,
Om sanningen ska fram så vågar jag inte låta bli att blogga. Börjar bli så dålig stäming på olika håll om jag låter bli......




Ja just ja. Jag har stört mig på och hatat snor också. Fick till och med lov att googla vad fan snor är. Nu vet jag men inte känns den mer välkommen för det....



Kommentarer
Postat av: Tiny

är DU snor? :D

2009-03-22 @ 23:28:46
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt BlondinCC, det tar sig! Men Dr Pepper är inte okej :P

2009-03-22 @ 23:30:36
Postat av: Tiny

haha duuu vi är inte så störda. kolla in det här

http://egoinas.se/2008/july/det-han-inte-skiter-i-kissar-han-pa.html#comment

hahaha

2009-03-23 @ 01:56:56
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: aggie the butcher

Yeah! Äntligen ett nytt inlägg. Sorry att jag inte svarade på ditt sms. Jag blev väldigt stött av dina onda och falska anklagelser mot filmen. Å andra sidan så gillar du ju faktiskt filmerna där några människor går på en stig i drygt 9 timmar..

2009-03-23 @ 19:39:56
Postat av: CC

Dr pepper är okej!! :D



men aggie tyckte du verkligen filmen var bra? hade du förstått nånting om du inte läst boken?

2009-03-23 @ 21:03:04
Postat av: Aggie the butcher

Jag är ju inte retard så någonting hade jag väl förstått ;) Faktum är att jag har läst boken och tycker att det var en ovanligt bra filmatisering. Har du läst klart?

2009-03-24 @ 12:34:44
Postat av: CC

Skumt. Ja fan jag har ju läst boken och älskat den! Men filmen, den va hoppig och jag vet inte vad.

2009-03-24 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0