cykelfundering

En sak som jag tycker är humoristisk är människor som paralyserat stirrar rakt fram när man möter dom.
Nu snackar jag inte om folk man känner utan främlingar som det så roligt heter. Jag brukar oftast titta på alla jag möter på  mina otaliga cykelturer runt här i staden eftersom jag är nyfiken och kille ( ja det är mestadels flickor jag tittar på, jag erkänner).
Får svårt att hålla mig för skratt varje gång det kommer en såndär som låser huvud rakt fram och ögonen fästa långt bort i fjärran.
Är personen för fin för att titta på andra människor eller sjukt rädd för människor i största allmänheten eller försöker spela oberörd även fast en idiot på cykel kommer vinglande och tokblänger?




är inte jag på bilden tyvärr, har snott bilden från haglöfs



Palle kom ju på en jag missat som också är rolig!

Postat av: A-palle Haha, ja brukar oxå kolla på människor. Men jag gillar en annan typ av människor bättre. Det är de som tittar på dig innan du har sett dom. Sen när ni får ögonkontakt tittar de bort. Sen tittar de upp igen och när de märker att du fortfarande kollar på dom så tittar de bort återigen. Men deras nyfikenhet är helt enkelt för mycket och de måste kolla upp en gång till!

Efter det brukar man ha hunnit gå förbi varandra :/
2009-03-29 @ 22:39:57 URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: A-palle

Haha, ja brukar oxå kolla på människor. Men jag gillar en annan typ av människor bättre. Det är de som tittar på dig innan du har sett dom. Sen när ni får ögonkontakt tittar de bort. Sen tittar de upp igen och när de märker att du fortfarande kollar på dom så tittar de bort återigen. Men deras nyfikenhet är helt enkelt för mycket och de måste kolla upp en gång till!



Efter det brukar man ha hunnit gå förbi varandra :/

2009-03-29 @ 22:39:57
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0