den roliga kvällen

How i met your mother är roligt värre! Har suttit och skrattat heeeele kvällen!  Fina grejer det!

Har sett film idag också, den va inte så bra som alla säger men den va bra ändå.




Igår hände det saker iaf! Dagen började med ambitiös promenad och sen lyckades jag svänga ihop en smarrig korvstroganoff!!  mmmhmmm. Sen mer mer promenad ner till kupolet och hälsade på!  Där försvann ju tiden snabbare än en köttbulle. Lyckades kleta massa smörjmedel på mig när jag hälsade på jenny, såg iiiiinte så bra ut på mina blåa byxor kan jag ju säga.
Johan har tydligen börjat dela ut smörgåstårta till kunder också!!! Inga konstigheter, Haha

Blev en kalas kväll hemma hos johan! Vi lekte Afro Samuraijer och av nån anledning slutade det med singstar OCH lips!!! Två stycken kareoke spel på samma kväll, och det va ju inga dåliga låtar vi drog heller!  
Something stupid med Nicole och Robbie, dreidel låten och coldplay va några av härligheterna.
Såg en snuskigt bra trailer på filmen Fanboys, kan knappt bärga mig tills den kommer.

Såhär rolig ser man ut när man promenerar!




Såhär blåa är mina byxor när jag går!



Johans föräldrar får besök





Stängt på kupolen




Lips i mörkret!




Smaskig duett!!



Hemkomst vid två eller tre eller när det nu var.  Mörkt var det iaf och regnat hade det gjort








Ja just ja, fick lov att köpa tåv olika dumle påsar för att se om dom smakar olika.  Och det gör dom!!!!!
Kommer inte ihåg riktigt vad det va som skiljde dom åt men den vänstra smakar inte lika som den högra!!!!
Mystiskt. om någon har liknande projekt för sig så tveka inte att höra av er.



Kommentarer
Postat av: A-palle

Plopp!

2009-04-02 @ 00:09:27
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0