Yeah shoppingkväll....

.... två dagar för tidigt men va gör man inte!!
Långdag på kupolet idag, gled igenom en rätt trist tisdag slutade och då blev det shopping med jenny, spontant och givande!!  Woohooo
Jakten gick på tröjor åt Moi men det blev två par byxor,  ett par skor (imorn) och ett par svettbaand/vristband lr vad ni ungdomar kallar det nu för tiden.


Kvaliten på bilderna är under alla kritik, vet inte vad min mobil sysslar med nuförtiden och mina andra kameror sitter på laddning men det är ju bättre än ingenting brukar jag tänka. För jag kan nämligen lägga in bilder i min blogg!!! Jajjemän













Yeah Baby Yeah. Och imorn blir det lön då kanske man måste handla ännu mer eller hur är det där?

Kommentarer
Postat av: Tiny

Värsta modebloggaren (;

2009-03-24 @ 23:32:29
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan=)

Fina byxor=)

Lyckad shopping.

ha det fint=)

2009-03-25 @ 13:31:51
URL: http://emeliefrenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0