Bloggträff!

Har varit på min första bloggträff i helgen!!
 Blev lite dålig stämning när det var tävling men det är ju sånt som händer...

Plats: Borlänge (My place)
Gäster: Dom viktigaste
Aktiviter: Fettätning, tvspel och alkoholintag


Sthlmsbloggaren  nummer ett visar prov på svåååår balanskonst!





Borlänges svar på Bingo-Rimer va med och posade



Fick dock ingen goddibag. Kändes ju lite B sådär men maten va kalas!




Edit: Glömde visst ett par bilder

Trött kille:




Var ni många, nej vi var två?



Nu ljög jag, en är faktiskt Bingos, jag menar Kristers!
plus att alla kartonger inte är med på bild... aja, tror nig förstår poängen!

Kommentarer
Postat av: A-palle

Haha, du glömde inte "trash-talking" då? :D

2009-05-11 @ 23:24:11
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: CC

haha, eh hade vi sånt? :D

2009-05-11 @ 23:31:01
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Rickard

American Take Away... saftas i munnen.

2009-05-12 @ 03:40:48
Postat av: Klist aka Bingo

Få se när jag får tid att skcika bilder till dig så får du utöka med en eller två =)

2009-05-12 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0