Nya innedansen?

Är det inte läge för en ny härlig galen dans till avlånga landet lagom?
Jag tycker det plus att jag tycker dom är sköna så...
Titta, tänk och motivera!



                                                                         




                                                                    Shuffle!

                                                                    
                                                                       


                                                             




                                                                                  Jumpstyle!


                           


                                                                         





                                                                                           Tecktonik



Kommentarer
Postat av: A-palle

Yeeah, shuffle e nice. Jumpstyle e nice, framförallt hardjumpen som dom kör i videon, vanlig jumpstyle börjar bli lite segt.



Techtonik däremot ... det är riktigt jävla gay :D

2009-05-12 @ 23:39:15
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Happa

Shuffle dans är väl rätt vanligt i Sverige redan och det är ju en rätt skön dans men lite enformig i längden och jumpstyle flummig dans men alldeles för enformig. Och den där sista Tecktonik va inte något för min smak då shuffle klart min favorit av dessa tre fast finns bättre shuffle videos där dansen framstår bättre än den gör i denna videon tycker jag.

2009-05-13 @ 12:02:02
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Rickard

Shuffle var nice och jumpstyle funkar väl tycker jag. I alla fall när jag och A-Palle kör den fulla som ägg på östersjön. Men den keffa musiken förstörde ju alla videos.

2009-05-13 @ 15:59:56
Postat av: MediaHoran

Kolla in min blogg och säg vad du tycker!

Det är mycket om sex och kärlek, samt väldigt mycket om singellivet!



Kram MediaHoran



http://mediahoran.se

2009-05-14 @ 00:47:17
URL: http://mediahoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0