Nuså!


Nu ska jag skriva ett jättefint inlägg till rickard den lille rackaren.

Det värsta är ju att jag inte har en aning om vad jag ska skriva.
Kommer inte på nånting som stör mig. Såna inlägg brukar bli bra. Bara kolla A-Palles blogg ...

Kanske borde skriva nånting om fotbollssäsongen..


Jag kan skriva om korpen! Det är en ständigt återkommande grej. Det går till såhär:
Varje vinter så berättar alla huuuuur mycket dom saknar fotbollen och huuuur mycket dom vill börja spela, helst redan innan snön har smält!
Sen blir det såhär:
Snön smälter och mina masssms (ja med tre s!) om fotboll börjar dugga in i mobilerna snabbare än höstregnet smattrar mot fönstret. Man får fyra tveksama kanske om jag orkar svar, tre som vill (samma tre varje gång). och tretton stycken som inte ens bryr sig om att svara.
Ne men jag är inte bitter. Men jag gillar pojkarna ändå trots deras brist på respekt. Det blir bra.
Om ca två - tre veckor drar säsongen igång och idag va vi sex stycken som luffsade runt i en timme och sparkade.
Fast det va roligt idag! Man känner sig kanske inte direkt i toppform men det är ju inga konstigheter


Jag kom på en sak.
Jag gillar att vinna, jag vill vinna när jag gör saker. Inte för att jag söker tävling i precis allt jag gör utan mer om det är nånting man tävlar i DÅ måste jag vinna.  Det går ju inte att bara som det så vacker det heter "spela för att det är roligt" och "det är inte det viktigaste att vinna utan att förlora". Eh alltså hur fungerar det?


Dagens Henke: Det finns inget som heter snäll, bara dåliga kläder


Sista dagen med Johan på jobbet:



Vet inte hur den sista bilden hamnade här men ja varför inte!!


May the force be with you in the galaxy not så far far away kompis!






Förövrigt så tycker jag stavningen i den här annonsen äger:







Sen tycker jag såhär också om alla som va på kupolen och strosade runt dom röda dagarna här i veckan som varit..

20 grader varmt
strålande sol
första maj man är ledig
JA JAG GÅR PÅ KUPOLEN
bra tänkt
verkligen
jättebra





Ja just ja, E.M.D va på kupolen också, det är jag som står där längst fram.......

Kommentarer
Postat av: A-palle

Hahaha, alltid samma visa i korpen! Nja, kanske dålig ursäkt. Du får ta o flytta dina 3 motiverade spelare hit så är vi 5 ... när jag o Rickard kliver in :D

2009-05-04 @ 00:46:29
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: CC

haha ska vi bilda Väsby Ladybugs? :D

2009-05-04 @ 13:18:54
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: tiny

synd att jag spelar fotboll redan då (; annars hade jag kunnat va med i korpen höhö (;

2009-05-04 @ 13:42:57
Postat av: Rickard

Så jävla fett inlägg CC! :D Instämmer med Palle, ta med dina 3 motiverade polare hit och spela. Finns ju inget mer störande än folk som är på under vintern och sedan när sommaren kommer helt plötsligt har väldigt mycket annat dom ska göra. "Don't talk the talk if you can't walk the walk" så att säga.



Jag vill ha sådana där pease and lovbiljetter, grym festival! En sak till: varför gick du och kollade på E.M.D för? Fniss.

2009-05-04 @ 16:02:09
Postat av: CC

haha, vi fixar bilejtterna R!!



För E.M.D är söta kanske? Eller så hade jag lunch då :P kommer inte riktigt ihåg vilket

2009-05-04 @ 20:41:22
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Rickard

Aaa det tycker jag. Lovfestivaler är ju de roligaste! :D Hahaha, ja de är för söta de där. Speciellt han David.

2009-05-04 @ 22:37:02
Postat av: CC

ååååh ja david! och snygg Emil!!

2009-05-04 @ 23:35:35
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0