Zlatan vilken kille!

Ingen svensk har gjort det sen Gunnar Nordahl gjorde det 1955
Det krävdes en invandrarkille från Rosengård för att det skulle kunna hända igen.
Jag är så nöjd! Vi har Zlatan!
Jag får gåshud när jag läser om det. Jag får gåshud när jag tänker på det.
När tränaren går in och säger att dom ska hjälpas åt att göra så Zlatan vinner skytteligan. Då är det stort!
Han går in och gör två mål. Det sista ett riktigt krigarmål. Han stångar bort två pers och klackar bollen förbi målvakten. Det är fan zlatan!

Blev kanske lite svammligt det där, men:

Zlatan har vunnit skytteligan i italien

Riktigt Riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: A-palle

Och då ska ni bara veta hur han reagerar när han tänker på mig ;)



2009-06-01 @ 08:25:15
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Emmah

Behöver jag tillägga att jag AVSKYR Zlatan. Usch o fy o tvi...

2009-06-01 @ 21:35:59
Postat av: CC

tillägga till vad? :D



zlatan är fiiiiien

2009-06-01 @ 23:10:42
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Totte

Sluta läsa vid zlatan, men snygg design du har fått till :)

2009-06-01 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0