Det här är en rubrik



Nu är det sådär igen. Har haft massa saker att skriva om som jag tänkt på under dagen. Men nu är dom som bortblåsta! Putsväck hallonhäck.

Hade en bra dag igår,  köpte nya halo!! woooho, har iofs inte spelat det än men det är sånt som händer. Blev klippt och hade bra sällskap. Inte illa det inte!

Såg Barca show och tänkte "oj".  Zlatan kan vara nöjd, han har startat bättre än maradona och eto. inga konstigheter!


Funderlurar lite vart sommaren tog vägen? Var den här? Borde jag ha haft vattkoppor på vintern?


Jag har kommit fram till väldigt mycket saker senaste dagarna. Synd att jag inte kommer ihåg vad alltså. Nån som kan påminna mig?








Snart dop för junior. Mer än ett år sen det var dop för pyran och snön vräkte ner i mitten på maj.
Trevligt var det ändå och Fikis "utan dina andetag" gjorde det inte sämre.



¨







gaaah!

Kommentarer
Postat av: Fiks

:) Det var ett fint dop! Juniors blir nog minst lika fint.

2009-09-24 @ 17:02:46
URL: http://fikas.blogspot.com
Postat av: Totte

Dags att uppdatera snart igen ;P

2009-10-08 @ 20:48:08
Postat av: matilda andren

HALO VA DET NÅGON SOM SA HALO!? JAG VILL MED SPELA HALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



rolig blogg annars :D

2009-11-10 @ 16:47:08
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0