Illa!!

Jag har förlorat NHL turren! Katastrofen är ett faktum! Är jag ingen nörd längre? Jorden går under och livet kan inte gå vidare....

Nej så illa kanske det inte är faktiskt.

Vet ni vad, jag tror jag har hittat lite blogginspiration! Nu är ju inte det här ett intressant inlägg nånstans men jag skriver iaf!
Borde skriva lite oftare, kanske börjar bli dags.


Lite Rally kanske. Colin McRae Dirt 2 närmare bestämt. Någon?
Jag är level 49 kan ja lova. För rackarns trevligt måset jag säga.


Nu även Nhl 10 i hyllan! Kan nog blir lite spelande i höst/vinter. Mysigt värre



Annars tycker ni då? Hur mår ni nuförtiden?








För övrigt har jag lyssnat på den här låten när jag skrivit:


Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag känner att du måste göra flera inlägg och vidare känner jag även att NHL10 var nice! Dock var Be-A-Pro-läget bögigt emot mig igår, på premiärdagen och allt: Jag hade gjort 15 poäng efter 4 matcher men det dög inte för min GM som skickade ner mig till farmarlaget. Jag antar att det var för att det enda kriteriet jag inte uppfyllde var att tackla eftersom det fan inte gick! När jag försökte tackla "stjärnor" som typ Thornton och Kopitar ramlade min spelare omkull istället :D. Snittade typ 1,7 tacklingar per match trots att jag gjorde 30-40 försök säkerligen. (Då ändrade jag i inställningarna till fullt i tacklingsstyrka också, bögspel.) Men men, får väl börja på en ny BAP och göra spelaren till en tjockis så det går att tackla :D.

2009-09-18 @ 18:34:16
Postat av: CC

haha måste jag göra fler inlägg?



NHL 10 är nice! helt klart. Har inte klivit in på be a pro men 15 poäng på fyra matcher låter ju som att det borde vara kirrat och klart. En kung behöver inte kunna tackla!

2009-09-18 @ 20:55:50
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0