Rankad Boris

Hejsan Moooonsterdiggare!

Nu tänkte jag att det var dags för ett lite mer riktigt inlägg kanske.

Det kommer bli en del bilder, det går bra



Idag har varit städdag!


(Men vissa slappade bara i soffan)



Nu är det tacosätande och fotbollstittande med Mr Peck och Holsten



Holst leker även plocke pinn med chipsen. Det går sådär..







Min iiiiiphone har fått nytt fräscht utseende. Riiiiiiktigt snyggt!













Veckan har bestått av en smula pillade och använt ett par skruvnycklar :D




Det mest magiska stod Johnny för när han tog kabel från min xbox skalade den och fixade ny sensor till ps3an.



















Humor









Kommentarer
Postat av: Emmah

Mest meriterande måste det ju ändå vara att skruva ur alla svåra skruvar ur din ps3 haha

Mycket svårare än Johnnyboys lilla påfund :D

Jag vet vilket proffs som handskades med alla svåra skruvar haha

2010-01-16 @ 23:47:35
Postat av: CC

haha ååååå berätta vem det var

2010-01-17 @ 04:23:44
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Emmah

Typ nån riktigt skillad brud ;)

2010-01-18 @ 00:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0