Idag är det söndag! Igår var det lördag!!

Lördagen var fin, först blev det jobba lite sen körde vi helkväll med alkihål och dansa Dance Central 2!!
Det var förträffligt trevligt så tack alla som var där.
Idag var det söndag! Dagen började med en trevlig lunch hos mor och far med bror och dom små och den lite större. Mysigt värre!
När kolhydraterna var på plats i magsäcken så klev vi på dagens uppgift, JULGODIS TILLVERKNING! Efter ekollon, dajm, mintkyssar och ingefärs smaskisar så tog jag och pappa på oss matchkläderna och bänkade oss vid tvn för att se en brutal match. Manchester City - Arsenal.
Väldigt sevärd match, en domare som var tjock och dum i huvudet och gör mig irriterad bara av att jag tänker på honom. 0-1 förlust för mitt kära Arsenal... Jag tycker inte om att förlora.
Jag gör verkligen inte det.
På tal om det så var jag obesegrad på dansen igår. Känns ju bra!
Efter fotbollen blev söndagen helt plötsligt offatbart tråkig. Jag höll på att dö fjorton gånger om av trisess.
Inget hjälpte, mina planer stjälpte.
Jag klev in och gjorde något jag tänkte fixa för flera veckor sedan. Jag installerade Skype på datorn.
Det var som en liten tillbakablick in i det förgågna. Efter en liten rensning av löst folk så såg jag att min Svenska spanjor Palle var online, Kliver in och bjuder in till videosamtal och HELT PLÖTSLIGT så blev min söndag totalt uthärdlig!!!! Så jävla värt var det.
Det var så värt att jag tillochmed bloggade om min helg för att få skriva om det!!
Sug på den helgen ni.
Puss

Kommentarer
Postat av: Palle

Det var fan så jävla värdast helt enkelt :D Där satt jag och såg spansk ut liksom :D

2011-12-19 @ 02:21:12
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: CC

haha du såg sjukt spansk ut!!

2011-12-29 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0