Klockan är typ kvart över tio! Japp

Idag är det alla hjärtans dag.

Idag är dagen då en av världens bästa fotbollsspelare slutade.
Idag är dagen då en av sveriges (världens) bästa hockeyspelare (kanske) slutar förgått.
Jag och min älsklings Lysan pysan har varit på Tangled. Eller Trassel som den så vackert heter på svenska. Förutom att den var på just svenska så var den kalas. En fin disney film med elak tant, söt prinsessa och hjälrte fast han var en bov. Massa sång och härligt bifigurer.
Har fått en kalasfin väska idag! Jag är så glad. Den är lila. Precis som jag!!!

Kommentarer
Postat av: lys

ojojoj vad du uppdaterar många gånger om dagen!!

2011-03-02 @ 15:59:58
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: lysekorven

nuärduborta och fyfanihelvetevadjagsaknardig..!!!

2011-03-05 @ 19:16:50
Postat av: lys

bloggtorka

2011-05-27 @ 17:00:01
URL: http://lysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0