Så var vi här igen

Tjena tjenare.
.
.
.
Jag älskar musik. Vet inte vad jag skulle göra utan! Antagligen samma som nu fast utan musik. Det skulle ju fungera det också men varför skulle jag göra det när musik är så underbart!!
.
.
.
.
.
.
Och nej det är inte jag på bilden men han njuter som jag brukar göra!
.
.
Kan ni inte berätta lite om vad musik betyder för er?
Och vilken musik gillar ni? och varför?
.
.
.
.
Jag tycker om det mesta i musikväg. Och då snackar vi DET MESTA.
Det senaste tillskottet är ju Lady Gaga. Har insett att hon gör många bra låtar som jag gillar minsann. Just nu går Judas och Paparazzi mest av henne.
Fast min favoritlåt är just nu den här:
.
.
.
.
.
och den här!!!
.
.
.
.
Sen är jag ju förtjust i den här också.
.
.
.
.
Så där har ni dom jag lyssnar sönder just nu. För det är offtast det jag gör. Blir överdrivet nöjd och glad av en låt så lyssnar flera hudra gånger på en gång sen försvinner ju tyvärr lite av tjusningen med samma låt. Men då hittar man någon ny låt förhoppningsvis så då  kör man vidare ändå. Det vet ni ju hur det är?
.
.
.
MUSIK! MUSIK! MUSIK!
.
Ta nu hand om er och svara på mina frågor.
Tack
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag gillar Hiphop! Varför? Beatsen, texterna och känslan som vissa rappare har. Eminem är fortfarande bäst. =)

2011-08-14 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0