Dirt 3

Nu ska jag berätta om Dirt 3. Colin McRae börjar för ett antal år sedan åka bil snabbt som fan i skogen. Det kallas Rally. Sen tyckte nån smarting att alla borde kunna få göra det så då gjorde dom ett spel och döpte det till Colin McRae för han var ju en hejare på det där med åka-snabbt-i-skogen. Men lite tokigt så tog Colin sin helikopter efter att ha dragit i sig ett helrör sprit och kraschade och dog.
Då bestämde sig tv-spelsherrarna att nu kanske det är dumt att spelen ska heta Colin McRae så då Döpte dom det till Colin McRae Dirt. Sen kom tvåan och nu i trean då har Colins namn försvunnit helt.
Men spelet iaf.
Det är så jävla bra. herreminskapareochnågonmer.
Gran Turismo 5 kan slänga sig i röven.
Gymkhana delen är fantastisk!
Jag tänker inte försöka resencera spelet in i minsta detalj men det är snyggt, skön känsla och jävligt roligt! Kan inte låta bli att pressa mig till att fixa alla bonusgrejer och skit man kan göra. Fina grejer Frina grejer.
Som en liten bonus slänger jag in en video när Ken Block kör lite riktig gymkhana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0