Håkan Hellström

Hej Hej Hallå Bloggsidan på internet.
Jag och älsklingen har haft en kalasfin dag/helg i gävle och furuvik.
Hoppade på tåget mot gävle, disskuterade spännande saker under tiden. Mest olika namn faktiskt.
Väl i gävle smög vi runt lite på stan och jag smaskade rödspätta och potatis med skagenröra och det smakade riiiiiktigt fint måste jag säga. Älsklingen fick en tacotallrik som inte var lika rolig så det va ju lite synd.
Sen joggade vi på jakt efter linnen till mig och mysbyxor åt Lys men inte fan hade dom linnen i gävle. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ LINNEN?
Vi checkelicheckade in oss på Clarion hotell WIN, dumpade våra saker och sen var vi på väg igen.
Generös som jag är bjussade jag Lisette på en lösgodispåse till ett värde av 12 kronor. Vi letade buss och var allmänt förvirrade innan en tant tog tag i våra liv.
Sen bar det av till furuvik och hälsade på apor, lamor kamelurar getar och lite annat smått och gott. När vi skulle äta fick vi tydligen tänkbrist i huvudet och lyckades ignorera det uppenbara så det slutade med att vi delade på en romantisk middag med plastbestick. Hej och hå kan man säga.
Vi vann ingen choklad!
Sen klev den underbara mannen Håkan Hellström upp på scen och trollband oss ett par timmar. Sjukt härligt att vara med min myslys där och ha det fint. Synd bara att vi frös ihjäl som Jack i titanic!!
(jag borde gå och lägga mig nu)
Tillbaka i gävle efter lite bussande så klev vi in på Natti Natti Pizzeria och beställde med oss lite maaaat. I min kycklingsallad var det nån sorts kycklinggryta så jag saknade potatis lite sådär.
Idag (just nu igår) var det sveriges national dag och jag kände mig tacksam för det fina.
Vädret var kanon!
Vi skuttade in i tåget, blev busiga och hoppade av i falun och letade efter mer linnen men inte fan hade dom några där heller!! Något är fel!
Bussade hem till borlänget med en trevlig glad och mysig busschaufför..............................not
Men jävlar kupolen levererar som aldrig förr!!! Linnen till höger och vänster ta mig attans.
Blev att köpa ett och en skjorta råkade jag inhandla också.
Smaskade något ohyggligt gott på pressbyrån också. Nån sorts kladdkaka/muffins med något chokladsmetig ovanpå. Var ju som en mindre dröm! Eller större?
Sen har det spelats minigolf med lysan, sivan, och bo(an) ? :P
Efter det har det spelat boll också. Det var lägre tempo där än på minigolfen men skoj var det!
Nu sitter jag här och har ätit mat och rädisor och sett Sällskapsresan. Nummer tre i ordningen tror jag om jag inte är helt ute och.....åker båt..... fniss
nu borde jag sova. Lysan sover. Jag saknar henne härifrån andra rummet. Hoppas hon vill pussas!!
Ha det så färgglatt
Bilder får komma en annan gång förstår ni

Kommentarer
Postat av: lys

jag sover när du kommer coh lägger dig, jag sover när du går upp... idag var det tröttigt efter gårdagen! bilder vill vi ha!

2011-06-07 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0