Jag tog inte studenten igår men jag hade trevligt ändå

Det är varmt och sommar. Igår var det mest sommar iaf. Inte lika kvavt och ingen åskskur!
Jag och Lysan och Holst bestämde oss för picnic! Eller jag bestämde det men dom sa inte nej!! :D
Såhär kan man sammanfatta det i bilder. Jag gillar bilder.
.
.
.
.
.
Lisette är alltid glad när hon får cykla! Visst?
.
.
.
.
.
.
.
Holst åkte bräda han.
.
-
-
-
-
-
Jag åkte också bräda. Ibland med hjälp
.
.
.
.
Det finns nån kulig bild på mig tror jag men dom har lysan lagt beslag på och hon sover nu. Snark....ZZZZ....fjuuuu. låter det från sovrummet
.
.
.
.
Sen slog vi oss ner i gräset och njöt av dom sista solstrålarna
.
.
.
.
.
dom var så hungriga att jag fick ropa flera gånger innan dom kunde titta mot kameran
.
.
.
.
.
.
Min pizza hade banan på sig. GOTT!!
.
.
.
.
.
.
När maten var slut passade vi på att telegrafera till omvärlden och ta bilder på himlen.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sen blev Holst modig och då jävlar skulle han åka i backen på sin bräda. I GRÄSET!! Ålderskris?
.
.
.
.
.
.
.
.
Sen blev det Paketutdelning och Mario Kartande och New Mario Brosande
.
.
.
.
..
Sen dansade vi ungefär såhär

Kommentarer
Postat av: Holst

Ja jäklar vad det dansades!! Trodde vi var ensamma om vår dans..men icke!!

2011-06-11 @ 17:49:33
Postat av: CC

Vi gör dansen snyggast!!

2011-06-11 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0