Nu brinner det i knutarna


Jag har smör kvar i datorn så att det räcker i 14 minuter till.
Jag undrar varför min blogg jävel trycker ihop min text hela tiden. nu har jag gjort en rad mellan den förra och den här meningen men när jag trycker publicera då trycker den ihop hela skiten till en enda smet.
Varför blir det så?
Det är det jag vill ha reda på just nu.
Annars så ska det ses och spelas fotboll idag. Först brage sen spela själv. Jag vill vinna, jag tycker om att vinna
Det här är en väldigt spontan blogg då min sambo sitter brevid och säger åt mig att blogga. Nu du glad va?
Jag ska jobba imorgon sen har jag en smula semester.
Då ska jag festivala två gånger, se massa fotboll och förhoppningsvis spela en hel del fotboll kanske visst.
Jag önskar mig vackert väder med mycket sol och värme. Tack på förhand

Kommentarer
Postat av: Palle

Och vi ska tro på att du har en flickvän som kräver massa bloggar? Knappast! :D

2011-06-25 @ 13:48:33
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: lys

åh du är så plågad, stackars själ! elak sambo, lämna henne!?



och du palle, din läser jag inte ens längre! (för din adress försvann då min dator halvt dog förut) finns ändå inget att läsa för du har ingen elak sambo som tvingar och plågar dig!!

2011-06-25 @ 17:43:25
Postat av: CC

jag tycker om sköldpaddor

2011-06-26 @ 00:41:49
Postat av: Linda

GRRRAAATTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS =D

2011-06-26 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0