31:a maj. Sista majdagen för iår. En tisdag. Så ni vet

Har varit på min vanliga tisdagsbehandling idag. Lysekorven fixade frisyret med bra resultat.
Sen har vi sett Film (red riding hood) ätit smaskens ugnspannkaka med bacon jordgubbar och glass! Sen har det cyklats lite här och var. Jag har fått gåva från fina sambon och vi har undkommit en störtskur med nöd och näppe.
MEN
Dagens blogg måste ju handla om någonting?
Skitsamma jag tycker iaf mitt spel på min telefon uppför sig lite underligt. WordCollapse heter det.
Man ska leta ord dra fingret över ordet. Allt ska göras i rätt ordning så alla ord går ut.
Och då idag säger spelet såhär:
Varför i helvete säger han så. Jag blir fundersam
Det var allt förstår ni.

Kommentarer
Postat av: lys

men vart är bilden på hitler kommittén?

2011-06-01 @ 09:20:45
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: CC

haha dåligt av mig! dom kommer nästa blogg

2011-06-01 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0