nostalgi

Har senaste två dagarna läst igenom nästan alla mina gamla blogginlägg som jag gjort, och känner då framför allt tre saker!
Nummer 1. Jag saknar att skriva, det är ju fan inte vettiga saker jag skriver men jag saknar det ändå
Nummer 2. Jag saknar Sthlm sektionen (Rickard och Patrik), era roliga kommentarer är ju fan obetalbara.
Nummer 3. Jag sknar Totte. Totte finns du fortfarande?
Så vi kanske ska göra ett försök!  Kommer ni tillbaka hit då och läser vad jag skriver?
Vi provar iaf.
Jag börjar lite smått att berätta om helgen då.
Igår lördag gick jag en långpromenad i skogen och hamnade hemma hos mamma och pappa när jag återsåg civilisationen. Där hämtade Herr Holst upp mig och vi åkte och handlade och hämtade upp en snorande Klister. Vi kollade på fotboll  när United vann, och hade även en trött Liverpool - Stoke match på men den var ju stentrist.
Filmen Norbit stod på i bakgrunden där i krokarna också, pojkarna åt pizza och sen spelade jag och holst fifa medans krister tippade på hur det skulle gå! Jag tror han plusade lite tillslut...
Vi han även med lite anant spelande och smått och gått.
Söndagen, vaknade seg, gick en promenad, glömde handla det jag skulle kompleteringshandla för det jag glömde handla när jag och holst handlade.
Jag lagade mat iaf, massa mat, god mat!
Mamma och pappa kom förbi på eftermiddagen och vi kollade fotboll, det gick åt helvete. Jag hatar fotboll ibland, jag önskar att jag kunde stänga av den där känslan jag har vissa gånger. Men men
Men det absolut sämsta är att två minuter innan matchstart så DÖR min projektor. den sprakade och luktade bränt och slog av sig själv, Kul! Verkligen jättekul.
Så nu får jag stå ut med att titta på min lilla 42 tummare, snacka om i-landsproblem.
men sådär då! då var bloggandet igång då kanske?
Får jag några kommentarer så kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Palle

Vet ärligt talat inte om jag kan kommentera i en blogg där personen som skriver enbart kollar på en 42-tummare... Känns lite... Lågt ;)

2012-01-15 @ 23:52:35
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Rickard

Henrys retur i ligan = inga mål och förlust för Arsenal.

Scholes retur i ligan = mål och vinst för United.

'nah I'm sayin?



I övrigt fattar jag inte hur du kan kolla på en 42" stor TV, har du kikare och sådant i soffan då eller?



//Sthlmssektionen

2012-01-16 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0