Tvänty säx år gammal

Javisst är man lite äldre än förut!
Har haft en fin födelsedag även fast den kanske inte varit så födelsedagig!!  Jobbade till halv nio men har ju fina jobbarkompisar iaf!
Fick en film jag tydligen borde sett som jag inte har sett!! Är mycket nyfiken på den men tänker vänta tills projektorn är på plats igen..
Annars har det varit lugna gatan. Fått en massa fina gratulationer!
Har efter fredagens häng på klin fallit lite för Norlie och KKV så tänker minsann bjuda på ett par låtar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sen undrar ju jag varför i helvete jag ska behöva göra punkt på varje rad för att den här bloggen inte ska trycka ihop allting till ett enda stycke! Det är irriterande!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Haha jobbigt att behöva göra punkter för varje rad men bloggar gonna blog så det är bara att härda ut.

2012-01-24 @ 02:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0