En vanlig dag..

Jag skulle vilja starta om från när jag var 14 år.
Inte på ett dåligt sätt utan på ett bra
.
.
.
.
.
.
.
.
Igår hade jag en smula oflyt, fastnade på någotsätt fast i mina täckbrallor så jag drog sönder hela fickan på dom, sen gick jag ut och bröt av nyckeln i låset på cykeln. Så cykeln fick bo inne i natt.
.
Barca gick iaf vidare och vi hittade några skatter i piratspelet.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu blev det sådär tomt i huvudet, Jag förstår verkligen inte hur det fungerar det där. När jag rör på mig och är långt bort från nånting att skriva på då kommer jag alltid på massor jag vill få ur mig. Men nu när jag bara sitter här och inte gör nånting då är det kört.
.
.
.
.
.
Nya resident evil till 3Dsen är helt makalöst trevligt. Det är exakt som ett RE spel ska vara, snyggaste spelet som finns till maskinen också. Det har roat mig en del idag iaf när jag bara legat hemma på soffan och tömt näsan ca fjortontusenfemtiotvå gånger.
.
.
.
.
.
.
Jag bjuder på en liten longboardmysturisommarvärmenbildsekvens
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Har kollat en del på Vänner idag, det är ändå en förträffligt bra serie.
Men man ser faktiskt en del spännande nu när man ser det för typ tjugosjunde gången. Folk i bakgrunden och massa skoj. Sen är det ju facinerande (kanske inte rätt ord) att jennifer anistons bröstvårtor syns genom tröjan heeeela tiden. Är det för att hon tänker på mig?
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååh jag vill åka longboard nuuuu!

2012-01-27 @ 00:41:32
Postat av: Palle

Skateboard > Trasig skateboard (longboard alltså)

2012-01-27 @ 22:22:26
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0