Vad gör alla människor

Nemen hallå hejsan.
Vad händer i folkets värld?
Idag var en spektakulärt rolig dag på jobbet. Ungefär inga folk alls var där hela tiden och handlade.
Sen blev det Daniel-Adams Ray, Battlefield 3 och en hel hög hår mindre på mitt blonda huvud. Jag tänkte lägga upp en rolig bild på allt hår som låg på golvet men faktum är att det inte var så mycket hår som var på golvet, det mesta var på min tröja och på frisörskans skor!
Nu är jag nytränad och nyäten. och kalaspigg! Så vad gör man resten av kvällen? Mer än wordfeudar och kollar vänner..
Den där bjuder vi på såhär på kvällskvisten.
Och om den söta robinho snubblar förbi här så får han den här att längta till lite mer
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Erischa

åh det där är min favorit-musikvideo! :D Påtal om wordfeud så vet du vems tur det är att vinna! I övrigt ägnar jag min kvällskvist åt att försöka se samband mellan sierra leone och förskolebarn, utan större framgång..

2012-01-19 @ 23:48:35
URL: http://sparvel.blogspot.com
Postat av: CC

mm den är bäst!! Måste du vinna jämt? jag tycker det är lite orättvist! Tur jag hjälpte dig med läxan ;)

2012-01-20 @ 00:43:20
Postat av: Robinho

Vill inte behöva längta mer nu! Vill åka nuuu

2012-01-20 @ 02:12:12
Postat av: Erika

Ja det måste jag :) ja det var riktigt snällt att du hjälpte mej med läxan! 👍

2012-01-21 @ 02:49:57
URL: http://sparvel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0